Page

Kami menyediakan pelbagai genre bahan bacaan digital untuk setiap lapisan umur secara PERCUMA. Sekiranya berminat untuk berkongsi karya penulisan anda. Boleh hantarkan karya tersebut kepada admin di onlinenovel2u@gmail.com

Thursday 29 November 2012

Andai Ku Bercinta Lagi: 23


“Kau masih rindukan dia?” tanya Cimoy.

Dania hanya diam. Tiada jawapan yang terlahir dari bibir yang tertutup rapat itu. Suasana menjadi sepi seketika. Keriuhan insan lain yang berada di kafetaria bagaikan tenggelam dalam lamunan Dania.
Adam...
Untuk siapakah sajak ini kau tujukan? Pasti beruntungnya insan itu andai mengetahui betapa kau benar-benar menyerahkan hatimu padanya dengan setulus hati. Namun, sesungguhnya aku yakin bahawa aku bukanlah insan yang bertuah itu.

“Ya, aku rindukan Adam dan aku cintakan dia. Cuma aku belum mendapatkan kepastian daripada hatinya” bisik Dania dalam hati. Bukan tiada insan yang cuba mengetuk pintu hati Dania. Namun, hanya hati itu yang masih belum terbuka dan bersedia untuk menerima cinta yang lain.

No comments:

Post a Comment