Page

Kami menyediakan pelbagai genre bahan bacaan digital untuk setiap lapisan umur secara PERCUMA. Sekiranya berminat untuk berkongsi karya penulisan anda. Boleh hantarkan karya tersebut kepada admin di onlinenovel2u@gmail.com

Friday 8 June 2012

Bantuan Anda Amat Diperlukan

Pesanan ini telah saya ambil daripada laman Facebook Alumni atau Bakal Alumni Dr. Azizan Osman.
Maka saya terpanggil untuk berkongsi bersama anda semua untuk membantu sesama manusia.



Bila saya share pasal donation, anda perhatikan like & share akan jadi sangat rendah, tak menyumbang takpe, tapi at least blh beritahu org lain yang mungkin hatinya digerakkan serta dipimpin Allah swt utk menyumbang walaupun rm1.00.


---------------



2 hours agoMuhazrol Muhamad

Salam,

Jerry maaf mengganggu, saya dengan rendah diri ingin memohon bantuan daripada pihak Richworks untuk perbelanjaan pembedahan jantung bagi anak buah saya, Nur Qaisara Binti Muinuddin, beliau dilahirkan dengan masalah Jantung yang kronik.

Semalam dah go thru, surgery, cost RM25K, ada 2 lagi surgery perlu dilalui masing2 berjumlah Rm35K dan 45K..

pihak adik saya telah berurusan dengan NSTP dalam usaha mengumpul dana tersebut, berikut adalah link berita kisah beliau.

Harap dapat perhatian daripada pihak Richworks dalam usaha kami mencari dana tersebut..

Sebarang pertanya lanjut, boleh hubungi adik saya di talian 013-2221652 Muinuddin bin Muhamad

Berikut adalah LINK tentang bayi malang tersebut.


Insyaallah dengan sedikit bantuan dari kita mungkin akan memberikan satu peluang cerah kepada bayi kecil ini. Bukankah tangan yang memberi lebih mulia dari tangan yang menerima. Bukankah harta dan kekayaan yang diberikan oleh Allah s.w.t di bumi ini untuk dikongsikan bersama. Sedikit kesyukuran kita berikan berkali ganda balasan kebaikan yang diberikan kembali kepada kita dalam pelbagai bentuk yang mungkin tidak kita sangka.

-NAA-

No comments:

Post a Comment