Page

Kami menyediakan pelbagai genre bahan bacaan digital untuk setiap lapisan umur secara PERCUMA. Sekiranya berminat untuk berkongsi karya penulisan anda. Boleh hantarkan karya tersebut kepada admin di onlinenovel2u@gmail.com

Friday 25 May 2012

Sinopsis : Andai Ku Bercinta Lagi

DANIA
Permainan cinta zaman remaja benar-benar telah membuatkan Dania serik untuk menyerahkan hati suci miliknya sekali lagi untuk menyayangi seorang manusia yang bernama LELAKI. Lebih menakutkan untuk memberi ruang kepada rasa CINTA menyelinap dalam hatinya. Cukuplah memori pahit yang pernah diberikan oleh Adam suatu saat dahulu.

IRFAN
Anak muda yang mempunyai prinsip tersendiri dalam menikmati kehidupan. Sifat yang bersahaja dan sedikit angkuh membuatkan Dania sentiasa naik berang. Pertelingkahan sering sahaja terjadi di antara mereka berdua. Namun, dalam sifat yang menjengkelkan itu Irfan punya sifat kelembutan yang mampu melentur hati Dania yang pernah menjadi sekeras batu suatu masa dulu.

ADAM
Merupakan kisah silam yang benar-benar mahu terus dilupuskan oleh Dania dari memori kehidupannya.  Setelah  masa berlalu Adam kembali mencari ruang untuk menghuni hati milik Dania yang pernah dihancurkan suatu ketika dahulu. Namun, cabaran Adam untuk memiliki sekeping hati milik Dania kini lebih sukar daripada mengharungi denai berduri.

Mampukah cinta suci dan sejati untuk bersatu? Siapakah yang mampu melembutkan hati yang sekeras batu dan seteguh besi waja itu? Dapatkah hati serapuh kristal milik Dania untuk bertahan?.......Hanya takdir dan masa yang menjadi saksi

No comments:

Post a Comment